Friday, August 24, 2007

楊記麵家 (沾仔記的另一品牌)

最近經常要往返大陸辦事, 今天亦一樣要回深圳公司開工, 晚上下班回家, 因為自己是住港島區的, 所以通常搭過境巴士在灣仔下車, 下車後, 每一次都想一想要食什麼當晚餐, 一個人行下行下突然給我看見一間新開的麵店, 門面不是跟一般的雲吞魚蛋麵一樣, 好像有一些特色, 就不妨入去一試...

楊記麵家 (沾仔記的另一品牌)
地址 : 灣仔軒尼詩道219號地下
OpenRice


入到去, 整體顏色是用紅色而設計偏向中國式, 留意有一塊玻璃上面寫滿不同字型的"麵"字...

回到主題, 先看一看簡潔的菜單...

再看一看雜誌推介, 我選擇左"大地魚香撈麵", 下單時, 我問一問服務員, "會唔會好腥?", 她說不會, 好香的, 還建議加多一餸, 所以我加左牛肉, 最後變成"大地魚香牛肉撈麵", 再加一杯豆漿... ^__^


等左一會撈麵就來到, 第一時間幫麵擺pose影相, 影影下有一個服務員跟我說, "快些親熱食, 凍左唔好食嫁"... :P

好, 就開始試食, 細細粒的魚乾好脆, 好香, 味道不錯, 無腥味.


麵沒有皂水味, 但無特色, 只算合格.

再試上湯, 這碗湯跟平常飲開的是完全不一樣, 顏色好深, 還有一些渣, 根據書上說是有加上羅漢果的, 味道都幾特別, 飲晒才走... :)


還有, 大家不妨試一下他們自制的辣椒油... ^__^

蝦籽麵都係招牌貨, 下次再試過... ^__^


2 comments:

莎莉薑 said...

我去咗楊記兩次,價錢十分大眾化。大地魚香撈麵味道唔錯,但稍嫌太乾。大地魚炸過雖然香口,但秋燥將近,不合時制。建議你下次試吓啲蝦子撈麵。佢地好明顯用上等蝦子,香而不腥不燥,油水充足,恰到好處。但就唔好叫魷魚,因為只是梳打粉魷魚而不是真正的吊片或乾魷。

Billy 比利強 said...

To Shirley,

下次我一定會試下蝦子撈麵...
^__^

Billy