Tuesday, September 18, 2007

好媽媽整包, 一定會烤烤!!!

之前朋友介紹下食左一間漢堡包店的香芒羊肉堡 (http://billyfood.blogspot.com/2007/09/burger-joint.html), 但有些失望, 所以決意再去一間常去又價格比高的小店再品嚐漢堡包的真味道... ^__^

Lemon Exchange
地址 : 中環閣麟街45號5A舖
電話 : 6303 8796
http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=18202

其實認識這間小店已經有好一段日子, 好耐之前, 曾經有一次和友人一起在中環為左找食而煩惱, 行下行下, 給我們發現一張"易拉架", 上面寫住"好媽媽整包, 一定會烤烤!!!", 就係這樣, 我們兩人抱著一貫冒險精神, 就入去試一下, 入去時見到一位非常健談的老板marco, 他推介"原塊雞扒烤包", 所有食物都是即叫即整, 塊雞扒還要比個包大好多, 內裡的配菜好足, 味道亦不錯, 價錢亦不貴, 因此推介給過好多朋友去食. ^__^


究竟什麼是"好媽媽整包, 一定會烤烤!!!"呢? 八卦的我當然會問過marco, 原來所有扒都是他的好媽媽每天早上準備, 所以好新鮮, 好味道... ^__^

係時候講回今次去食的經過, 原來marco今天是放假的, 這次由好媽媽加一位男仔(忘記左個名, 對不起)看鋪, 入到去打完招呼後, 第一時間問"今天什麼最新鮮?", 今天都是雞扒最新鮮, 當然亳不猶豫地叫一個中型的"原塊雞扒烤包", 其實中型已經好大個, 再加薯條和一杯"番石榴檸檬特飲"... 因為只有我自己一個人食, 所以我叫她們不要給我太多薯條...

因為是即叫即造, 所以要耐心等候一會... 就在這時候拿出手機, 先周圍拍下照...

這店其實只有兩個位置在裡面, 外面再加一張小檯子供客人使用...

平日是收晚上9點, 星期五和六會收早上6點半...


Menu!


這杯就是"番石榴檸檬特飲", 好清甜, 番石榴+檸檬各自各精采, 沒有給對方搶去味道, 非常好飲.

再來, 就是剛炸起的薯條, 我覺得這裡的薯條有薯皮好食好多... 細問之下, 原來薯條是來自美國新鮮進口, 還有就是來的時候已經切好... 雖然已經跟她們說不要太多, 最後還是有很多...

裡面兩個位置, 其中一個是我, 另一個是一位上左年紀的外國人, 因為太多薯條, 所以我請他一起分享... ^__^
主菜到!!! "原塊雞扒烤包"...

麵包方面好似係用嘉頓麵包, 我另加左一塊芝士, 你睇下, 材料充足有生菜蕃茄青瓜, 樣樣新鮮, 雞扒好大塊, 又厚, 又多汁, 加上我特別要求不要雞皮...

味道方面, 不用多說都知道好味道啦! ^__^
來一張全家福...
拍照期間, 好媽媽還行出來指點我應該怎樣拍才會漂亮, 還建議打燈, 可惜環境所限和攝影師(我)不材, 所以拍得不好, 對不起... >__<

跟好媽媽傾左好耐計, 發現一個小秘密, 原來是由一位加拿大人教她們整漢堡包的, 亦是背後的大老板... ^__^ 這是一個有誠意的漢堡包店, 值得推介!!!

v(^__^)V

1 comment:

Lemon Exchange said...

多謝你咁支持Lemon Exchange!

TVB"咁至識食"都推介了Lemon Exchange的檸檬里Lemonades及鮮果乳酪Lassies!

Lemon Exchange 最近裝修後, 推出全新食物menu, 有好好味的意大利芝士菠菜雲吞, 千層肉醬闊條麵, 得閒來試試!

仲可以去 http://www.lemon.hk 網上訂外賣